Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/23/2020 in all areas
-
1 pointWitam Wszystkich! Przychodzę dzisiaj z pomysłem stworzenia na forum działu/ tematu z "artykułami" na temat Esportu w naszej ukochanej grze :D Takie artykuły, by sie pojawiały np. Co 2-3 dni i by się zrobiło np. Jakąs rekrutacje na to miejsce, albo poprostu kto by chciał ten by wstawiał i tyle :D Kolejny pomysł to jest aby pojawił sie dział bądz temat chociaż bardziej jestem za działem :D z obstawianiem meczy w CSGO oczywiscie dla zabawy, o przekonanie. W gre nie wchodziłyby żadne pieniądze No i 3 jednocześnie ostatni pomysł co do tego to byłoby Stworzenie tematu, gdzie można by porozmawiać na temat esportu. Na tematy typu: "Zawodnik x opuscił taką i taką organizacje" itd. itp. Składam ową propozycję, ponieważ w naszym gronie pewnie znajdą sie miłośnicy esportu a nawet osoby, które sie interesują ale nie jakoś super Podsumówując moim zdaniem to powinno wyglądać tak: -Powstaje nowy dział na forum Esport czy coś w ten deseń, i tam kto by chciał ten by rozpoczynał nowy temat i umieścił by swój artykuł, tak samo z tym obstawianiem jak i z zwykłymi rozmowami na temat esportu :D Wiem, że z tego można o wiele więcej wycisnąc, ale jednak licze na pozytywne rozpatrzenie mojej propozycji :D Życze Miłego Dnia/Wieczoru/Nocy i Pozdrawiam
-
1 pointPrzykro nam lecz Twoje podanie zostało ODRZUCONE. Prawdopodobne przyczyny zamknięcia tematu: • Brak spełnienia któregoś z wymogów • Treść tematu niezgodna ze wzorem • Nazwa tematu niezgodna ze wzorem • Niski poziom kultury Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat zostaje zamknięty
-
1 pointOk tofiq krótko i na temat jestem bardzo tak. Nigdy nie bylo z nich problemow. Pozdro!
-
1 pointKostek znasz moje podejscie: Nie mialem z nim problemow wiec nie widze problemu aby dac szanse. Kazdy gdzies zaczynal swoja kariere, kazdy gdzies musi nabrac doswiadczenia. Wszystkiego mozna nauczyc (jesli ktos ma chec faktycznie sie rozwijac w tym kierunku) Ograniczone flagi, troche wsparcia ze strony innych adminow, odwiedzanie forum (troche sie posypalo ale dalej to jedyny srodek do komunikacji ze wszystkimi) i powinno byc ok. Rada od serca dla ToffiQ: Pamietaj zawsze banuj jak masz 100% pewnosci, 99% to za malo aby kogos skazac na wieczna banicje. Nie jestes pewien? spoko uczysz sie, zapytaj innych adminow, mamy specjalny dzial gdzie mozesz dac gracza z demkiem do dyskusji (moze w koncu inni admini rusza zadki i cos porobia z nudow). Jesli chodzi o kulture uwazam ze tez trzeba miec pewien umiar ale to kazdy admin sam wyrabia wraz z opinia na swoj temat. Sadze ze dasz rade, JEstem na TAK.
-
1 pointI tyle mi wystarczy w ramach Twojej skargi. Rozumiem Twoje rozczarowanie ale sam zaczynałeś te rozmowy. Zastanów się najpierw nad swoim zachowaniem, a potem miej pretensje do innych.
-
1 pointCześć! Przedstawiam Wam kolejny poradnik, trochę w innej formie niż poprzednie. Tym razem pokazuję 10 smoke do pałacu z różnych miejsc na mapie Mirage. Niektóre mniej lub bardziej przydatne, ale może znajdziecie dla nich zastosowanie :D Zapraszam do obejrzenia oraz subskrypcji kanału - fajnie byłoby wbić te 100 subów :D
-
1 point5 - byl bieg z winda? Fajny poradnik, tak szczerze ile autorskich tutaj masz? sam poradnik elegancko, fajnie by wygladala edycja graficzna punktow gdzie celujesz (jakies linie, zblizenia na pkt) sporo wiecej roboty ale warto sie rozwijac. Tak trzymaj
-
1 point
-
1 pointSieć serwerów PzB objęta jest poniższym regulaminem który dotyczy zasad na forum - każdy użytkownik rejestrując konto na forum potwierdza iż będzie przestrzegał jego zasad. Zasady korzystania z forum: Na forum można dyskutować praktycznie na każdy temat z naciskiem na sprawy dotyczący gier które stanowią filar społeczności. 1. Na forum nie umieszczamy komentarzy zawierających: -obraźliwą treść kogokolwiek -treści pornograficzne -wulgaryzmy i niestosowne zwroty -propagują nienawiść -nawołują do agresji -niestosowne do danej sytuacji -nie na temat. -uwagi w stronę administratorów forum i ludzi sprawujących na nim władzę. 2. Nie obrażamy innych forumowiczy 3. Przed założeniem tematu sprawdzamy, czy jest on zgodny z zasadami , wzorem panującym w danym dziale. 4. Tematy zawierające wulgaryzmy, oraz te które będą odbiegać od założenia działu będą usuwane. 5. Nie piszemy dużymi literami - pamiętamy o estetyczności naszych tematów i poprawności ortograficznej. 6. Nie nabijamy bezsensownych postów 7. Nie działamy na szkodę forum Cs-PzB.pl 8. Nie podszywamy się pod nikogo sprawującego władzę na forum. 9. Zabrania się tworzenie tego samego wątku w kilku działach 10. Zabrania się publikowania zdjęć naruszających prawa autorskie. 11. Nie używamy więcej niż 3 kolorów w temacie. 12. Zabrania się propagowania nienawiści, narzucania własnych poglądów innym. 13. Za nie przestrzeganie przyjętych zasad użytkownik karany będzie ostrzeżeniem w postaci liczbowej - moderatorzy oraz administratorzy forum przyznają je wedle własnego uznania -5 pkt ostrzeżeń - zakaz wglądu na forum lub dany dział lub czasowy ban na forum. -10 pkt ostrzeżeń - zakaz wglądu na forum lub dany dział oraz tygodniowy ban na forum. -powyżej 10 pkt Administrator decyduję o karzę. Shoutbox: Shoutbox służy do luźnego komunikowania się między użytkownikami forum. 1. Zabrania się obrażać kogokolwiek 2. Nie przeklinamy i nie łamiemy cenzury obowiązującej na nim. 3. Nie spamujemy 4. Nie prowokujemy do kłótni. 5. Za łamanie zasad SB użytkownik również jest karany ostrzeżeniami. Zasady finalne: Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo w każdym momencie edytować oraz zmienić powyżej wymienione zasady. Regulaminem finalnym są administratorzy strony.
-
1 pointRegulamin dotyczy każdego administratora. Każdy administrator serwera ma obowiązek zapoznać się z tym regulaminem i wypełniać wszystkie jego zalecenia. W wypadku sytuacji nie opisanych w regulaminie należy skontaktować się z H@ lub opiekunem serwera. Jako administrator serwera staraj się aby na serwerze panowała uczciwa gra, oraz by każdy z graczy był zadowolony z gry. Kategorycznie zabrania się wyzywania i prowokowania innych graczy oraz wdawanie się w kłótnie z nimi. Jeśli jesteś świadkiem kłótni pomiędzy graczami, możesz kulturalnie zwracać im uwagę lub nagradzać obydwu kickiem z powodem, gdy to nie skutkuje zaleca się krótki okres banów. Zakaz używania funkcji Administracyjnych dla własnych celów lub dla specjalnie odznaczonych graczy (znajomi admina). Zakaz wstawiania wulgarnego powodu w banie. Macie obowiązek również zachować pełną kulturę na serwerze i ograniczyć swoje słownictwo. Powody mają być sensowne! Tyczy się to również waszych nicków na serwerze. Jako administratorzy opiekujecie się danym serwerem i jesteście zobowiązani godnie go reprezentować. Admin powinien dawać przykład i być lubiany na serwerze oraz wprowadzać miłą atmosferę. Prymitywne zachowania oraz ignoranci będą wydalani z grupy administracyjnej. Pełny stan gotowości jeśli sytuacja tego wymaga np gdy gracz potrzebuje pomocy, tyczy się to u@ kiedy gracze informują nas o potencjalnych zagrożeniach np. cheats lub gdy prosi o zwrócenie któremuś z graczy uwagi odnośnie kultury, mikrofonu. Wy jesteście dla graczy nie gracze dla was. Ignorowanie próśb graczy oraz samych graczy będzie karane. Administrator ma pilnować porządku na serwerze, a nie stwarzać problemy i prowokować do kłótni z graczami, jeżeli na serwerze zaistnieje konflikt pomiędzy graczem a administratorem to administrator który jest świadkiem zdarzenia lub administrator biorący udział w kłótni ma za zadanie poinformować innego admina o zaistniałej sytuacji i przedstawić racje obu stron. Nie należy ingerować w działania drugiego admina, rozkazywać mu co ma robić w danej sytuacji, od tego są opiekunowie serwerów i w razie pytań, administratorzy mogą poprosić ich o pomoc. Jako administrator powinieneś zachować umiar i rozsądek w nadawaniu banów, ponieważ wiele sytuacji można wyjaśnić poprzez zwykłe pisemne upomnienie bez bana. Każdy Administrator ma obowiązek zainteresować się tematem w przypadku odwołania od bana bądź skargi. Po pojawieniu się odwołania administrator ma 48h na umieszczenie szczegółowego opisu zaobserwowanych akcji. W innym przypadku gracz zostaje odbanowany, a administrator dostaje ostrzeżenie. Zakaz używania Admin ESP do swoich celow, zabrania się podpowiadania komukolwiek gdzie znajduje się przeciwnik. Zabrania się używania przywilejów administratora do własnych celów (zmiana mapy, samowolne głosowania, zwalnianie slota na serwerze) Zakaz używania praw administratora przez konsole serwera (~). Bany dawane przez konsole będą usuwane. Czasy, oraz powody banów: (Powody banów mają być jasne i zrozumiałe bez żadnych wulgaryzmów.) Kick/slay- stosujemy do lekkich wykroczeń np. gdy dany gracz jest afk, lub chcemy kogoś doprowadzić do porządku. 10 minut- gdy dany gracz wdał się w małą sprzeczkę z inną osobą, spamuje reklamami innych sieci serwerów lub gdy jakiś gracz w małym stopniu utrudnia grę pozostałym graczom. 1 godzina- ban na 1h dajemy wówczas gdy, któryś gracz obraża, wyzywa lub nie dostosowuje się do zaleceń administratora. Ban ten stosujemy również wtedy, gdy gracz po kilku upomnieniach ( Kick/slay, ban na 10 minut) nadal nie potrafi zastosować się do zaleceń admina. 1 dzień- jednodniowy ban stosuje się wtedy, gdy któryś z graczy popełnia kilka wykroczeń w/w, straszy administratora skargą, bardzo utrudnia w większym stopniu grę innym graczom i gdy żaden z powyższych banów na niego nie działa. Permanentny - Bany permanentne są przeznaczone wyłącznie do nadania ich osobom używających cheat'ów (Wh, AimBot, Sh itd.), lub jeżeli H@ nakazuje ukarać osobę banem permanentnym za zbyt dużą ilość wykroczeń z powodów w/w.
-
-1 pointsTwój Nick z gry: 『F』 『I』 『S』 『H』 Nick osoby oskarżonej: Szkrimuś Data, godzina: 20.01.2021 około 15 25 Mapa: mirage Demko/SS: nie mam Opis sytuacji: gracz przyznał sie ze siedzi z uzytkownikiem bappo na ts i daja sobie info oraz wyzywał mi rodziców